bijna voorbij gefietst - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van zadelgroet - WaarBenJij.nu bijna voorbij gefietst - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van zadelgroet - WaarBenJij.nu

bijna voorbij gefietst

Door: Webmaster

04 Juni 2007 | Frankrijk, Parijs

het vervolg,
gisteren, met stralende zon vertrokken uit Chenonceaux en meteen weer de heuvels op. Op niveau hebben we ruim 72 km gefietst. Dalend reden we soms 46 km/uur Omhoog dus maar 6 km/uur, dat behoeft geen betoog!! Maar de 7 versnellingen van Ger halen het ook, en raad nu eens wat ze zichzelf cadeau gaat doen als we terug zijn (nog 14 versnellingen natuurlijk). De helmen zijn al afgezet, behalve Huguette en Ger, die met het hoofd moeten werken!
Het gastenverblijf Les Camelias de Pallus is door Joke, Huguette en Marijke vooorbij gesjeesd. Ger zag de auto van Celine, en Eva slipte prompt over de kleine kiezeltjes met wat kleine schaafwondjes. Het laatst stuk vlogen we over de weg, aangejaagd door een grote herder die zo nodig het erf wilde bewaken. Gisteren hebben we 72km gefietst. Dit gastenverblijf is zeer aantrekkelijk, met veel persoonlijke aandacht en huisgemaakte gerechtjes! Mmmmm! Vandaag gaan we kastelen bezichtigen en eindigen in ons eigen prive kasteel in Montbazon. We hoeven maar 45km dus vandaag, heerlijk, heerlijk. Het groepsproces is met name aan het diner in volle gang! ( voldoende servetten)

• 04 Juni 2007 - 10:00

Claartje:

Nou dames, ik vind het behoorlijk dapper. Ik begrijp ondertussen wel waarom jullie zoveel moeten fietsen; om die extra pondjes er weer af te krijgen natuurlijk! Ondanks het heerlijke eten en leuke hotelletjes blijf ik het een spannende onderneming vinden.

Doe voorzichtig en veel plezier.

Groetjes en dikke kus voor mijn zus.

• 04 Juni 2007 - 10:53

Ad En Marijke:

Lieverds, Pas op met die grote snelheden en het verschil tussen 6km en 46km. Een verkeerde beweging en boem !
    Weersverwachting voor Tours eo: Plaatselijk de ontwikkeling van een stevige onweersbui ! Trekkend van oost naar west. temp: 25c.
    Veel plezier en misschien een hint voor het maken van de foto's; pak sneller de flits erbij.
    Ik vind jullie geweldig in het pitoreske land !
    X Ad

• 04 Juni 2007 - 13:46

Barend:

Lief zadelgroepje. Leuk, dat jullie het leuk hebben en fijn dat alles fijn gaat. De keren dat ik jullie bij ons aan de koffietafel mee heb gemaakt vlak voor jullie trainingrondje begon, merkte ik al hoe euforisch jullie waren in het vooruitzicht van jullie Franse avontuur. Die euforie was zo uitbundig dat ik bij mij zelf dacht dat dit niet volledig door het Zadelproject alleen kon komen. En ik vermoed dat het ook een factor van betekenis is dat jullie ruim een week verlost zijn van de (natuurlijke?) dominantie van de mannelijke wederhelften. Ook is mij aan de koffietafel opgevallen hoeveel geluid jullie gezamenlijk aan tafel kunnen produceren: eerst nog vrij ordelijk met z'n zessen, daarna al gauw twee groepjes van drie, daarna drie groepjes van twee en tenslotte zo'n beetje alles door elkaar en haast onmogelijk om daar nog tussen te komen. Is dat ook in Frankrijk zo ongeveer het beeld? Intussen wens ik jullie veel woman power, de spirrit of Zuid Kennermerland en veel plezier en voldoening. Ik mis Huguette op momenten en het valt me op dat het huis minder schoon is dan anders. Ik laat dat maar zo en ruim dan voor het weekend liever alles in één keer op. From Heemstede with love............BAREND WIJTMAN