onderweg, en al de 2e fietsdag - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van zadelgroet - WaarBenJij.nu onderweg, en al de 2e fietsdag - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van zadelgroet - WaarBenJij.nu

onderweg, en al de 2e fietsdag

Door: Webmaster

03 Juni 2007 | Frankrijk, Parijs

Bonjour mes amis,

de reisdag was regenachtig, en we zijn elkaar al voor¨Parijs uit het oog verloren! Maar om ongeveer 17:00 uur beide auto's de oprit opgedraaid van ons 1e knusse hotelletje. De waard liep inderdaad voor ons uit als was hem net een clysma toegediend (zoals in zadelpijn!)! De wijn, het eten, en elkaar was vanaf het 1e moment in dit Franse land goed. Het hotel te pittoresk voor internet, dus hier in la bon laboreur veel beter! Gisteren 65km gepeddeld over vele heuvelen langs wuivende korenvelden, wijnranken en geurige kamille en vele rozen in qllerlei kleuren. Tot slot Marijke's kuitmassage aan de rand van het zwembad, heerlijk geslapen, een ochtendgymnastiek verder en op naar het volgende dorp!
Dit was Eva!s verhaal, nu is Marijke aan de beurt; het is intussen zondagochtend 10.30u. en we hebben net uitgebreid copieus ontbeten. !t Is toch elke keer weer een wonder dat je na een 7 gangenmenu tot laat in de avond ervoor !s ochtends al weer trek hebt in verse warme croissantjes, jus !dorange, knapperige tost, zoet broodjes etc. etc.!
We hebben het echt zielig zoals jullie kunnen lezen! Het weer is uitstekend, eerst, gisterochtend wat bewolking, maar dat is prima voor de eerste start; vanaf 14.00uu, na een heerlijke lunch op de toren van een oud kasteel, klaarde het op en werd het zelfs warm; zeker met al die vreselijke "heuvels" die aan het eind van de -( km. " bergje op en bergje qf" geen heuvels meer zijn maar enorme "bergen". Enfin, het was een dag uit 1000den en na een verfrissende duik in het zwembad voelden we ons weer herboren! Lieve mensen, het gaat ons meer dan goed en we zijn blij met deze internetverbinding om jullie van onze avonturen te kunnen laten meegenieten.
Een klein probleem: mijn telefoon heeft geen bereik, dus als er wat is, s.v.p. sms-en of desnoods bellen via Eva 06-50510232.

En dan nu: de foto!s!!!

• 03 Juni 2007 - 09:11

Annemarieke:

He wat jammer he Loes dat je telefoon geen bereik heeft haha. Dat vindt jij helemaal niet erg!! lol!

leuke verhalen trouwens en owowow wat hebben jullie het slecht! xx miek

• 03 Juni 2007 - 09:26

Jan Verloop:

Ja wat naaaaar voor je/jullie. Sluit me geheel aan bij Miek's bericht! NOg een paar dagen doorbijten.... Vanmiddag HTC kledingrep. Mis je nu al! Have fun with all the ladies of the club!xx Jan

• 03 Juni 2007 - 11:07

Brands:

klinkt erg lekker allemaal!! geniet ervan!!!!!!! owhja mam syb is vanochtend met nog een kegel vertrokken naar KRETA!!! en wij hebben gister gevaren met de LADY LOESJE!!!!!!! en er is zelfs gezwommen op de mooie nel! helaas pap niet uit de kleren! VERY NICE hier is het weer namelijk ook rond het hittepunt!!!!
    ----xxxxx----

owhja ps loes: watch your step! ;-)

• 03 Juni 2007 - 11:08

Anke:

Lieve moedige fietsers,
    Wat een heerlijkheid!Ben blij dat alles goed verloopt maar hoe gaat het nu echt op die fiets? Nog geen blaren, builen, insectenbeten of valpartijen???? Dat maakt het voor ons thuisblijvers wel veel interressanter hoor....
    Ook hier is het heerlijk nu (zondag 12.30U) lekker zonnetje en zojuist warm croissantje op en lekker cappochinootje met een vers sapje....Ga dadelijk mijn bikinietje aan doen en heerlijk in het zonnetje liggen! Beetje bruin worden, sudokuutje doen en krantje lezen je kent t wel!
    Dag dames tot het volgende contact!
    SUCCES, Anke de Herder

• 03 Juni 2007 - 16:58

Elant:

Heel heldhaftig hoor allemaal, dames! Jullie staan er in zowel de sportieve als de hedonistische foto's goed op..

Klinkt ook niet erg verkeerd allemaal: diners, wijntjes, croissants, mooi weer, goed gezelschap.

Blijf jezelf en anderen vermaken!

@ Huguette: niet te snel verzuren he ;-)

• 03 Juni 2007 - 17:13

Inger:

Ik zie het alweer, jullie hebben het zwaar!
    Veel plezier vanavond en morgen (en uiteraard de rest van de week) en doe rustig aan..

Mam, Joop en ik zijn nu al door de voorraad kant-en-klare maaltijden heen dus dat wordt verhongeren..

be safe
    be happy,

Kus!

• 03 Juni 2007 - 17:55

Z-fans:

GELUK= een stralende zon, een strakblauwe hemel, een warmte uitstralend wegdek, fata morgana's oproepende berghellingen, vrijheid, elke avond een schoon bed, een glinsterend zwembad, even weg van de dagelijkse beslommeringen, schoonheid zover het oog( en alle andere zintuigen) reikt, aandacht voor jezelf en alle fijne meiden om je heen ( + in gedachten de overige dierbaren), tijd om te genieten, jezelf verwennen (niet teveel van die goddelijke dranken en spijzen!), geen boodschappen en overige "vrouwelijke" (oei...discussie...) taken, met het genotszweet elke dag op de fiets, een fijne chauffeuze altijd bij je, je telefoon (?) en.... internet !
    Be H(a)P(Y)! 03 juni 2007

• 03 Juni 2007 - 21:45

Rosita:

Net terug uit Caterham (waar het erg gezelig was) lees ik jullie bericht, mmm...klinkt niet zielig...af en toe afzien, maar een aardige "beloning" aan het eind van de dag! Moet vol te houden zijn! Geniet ervan! Rosita (in Engeland Rosie genaamd!)

• 04 Juni 2007 - 06:08

Ad En Marijke:

Lieve allemaal( en Speciaal voor Mijn Marij)Gisteren terug uit Caterham. Een heerlijk weekend met OOK mooi weer. Die Engelsen blijven eilandbewoners. Wat een heerlijk apart stel mensen.
    Ik begrijp uit jullie verhalen dat het tot nu toe goed gaat. Mooi weer, mooie omgeving, goede stemming. Geniet ervan!
    Ik denk dat we later als je terug bent Marij maar iets aan die telefoon moeten gaan doen.
    X Ad

• 05 Juni 2007 - 07:35

Paula:

Ger, ik ben trots op je! Ook met zeven versnellingen en niet zo'n beste knie kom je die berg op. Hou trouwens maar lekker op die helm. Wij passen hier ondertussen op Amber, die zo'n beetje bij ons in de tuin bivakkeert. Hoe het met Joris, Joop en Inger gaat??? Ik zal vanavond even aanbellen. Hou ze draaiend die beentjes, liefs, Paula