Llucmajor, Mallorca - Reisverslag uit Llucmajor, Spanje van zadelgroet - WaarBenJij.nu Llucmajor, Mallorca - Reisverslag uit Llucmajor, Spanje van zadelgroet - WaarBenJij.nu

Llucmajor, Mallorca

Door: Karin

06 Juni 2009 | Spanje, Llucmajor

Llucmajor

3 juni 2009 woensdag 25 graden
Na een lange wachttijd op Schiphol bij de handbagagecontrole toch nog op tijd vertrokken naar ons resort in Llucmajor op Mallorca. De koffers kwamen redelijk snel op de band en de gereserveerde auto stond klaar. Een zoon van Eva had een heuse Dodge gehuurd. Ondanks de grote bagageruimte toch nog wat moeite met het inpakken van de bagage maar na wat schuiven en proppen, voornamelijk met de enorme golftassen, om half elf lekker op weg naar de eindbestemming. Daar aangekomen mochten we nog niet in ons apartement; even boodschappen gedaan in naburig dorp en geluncht op het terras in de achtertuin tot het apartement klaar is. Heerlijk al.
Rond 4 uur kunnen we in het appartement. Deze is erg mooi en groot: 3 slaapkamers en 2 badkamers, waarvan 1 met jacuzzi en aparte toilet met bidet. Prachtig allemaal.
Gauw de koffers uitgepakt en dan heerlijk naar het zwembad. Bij 8 apartementen hoort 1 zwembad. Lekker water en mooi weer. We hebben er van genoten.
Marijke had al vlees meegenomen, deze een paar uur in de marinade met bier gelegd en op de BBQ klaargemaakt met sla. Heerlijk wijntje erbij en gezellig de avond in de tuin gezeten.

4 juni 2009 donderdag 27 graden
Na een lekkere nacht vroeg gezwommen en getennist; het ontbijt genuttigd in de tuin en boodschappen gedaan op de fiets; weer lekker de zon in en gezwommen. Eind van de middag naar de golfbaan om balletjes af te slaan. Leuk was dat. Gerrie en Eva kunnen golfen; wij, Marit, Marijke en ik (Karin) niet; maar door de goede uitleg konden we er heus wat van!
Marit en ik hebben voor het eten gezorgd (kip met allerlei groenten met room in de oven). Eva en Marijke gingen boodschappen doen en daarna Ans van het vliegveld halen. Ans zou om 21.00 uur aankomen. Echter ze kwamen nog even de boodschappen thuis brengen omdat het vliegtuig 1 uur vertraagd was!De achterblijvers zijn toen toch maar gaan eten en Ans, Eva en Marijke schoven om 22,30 aan tafel. Het weer was nog best; nog lekker lang met een wijntje in de tuin gezeten.
Om 00.30 uur gingen we naar bed. We hebben weer genoten van deze dag.

Karin

• 06 Juni 2009 - 06:50

Ad:

Heerlijk om te lezen dat het jullie goed gaat en dat jullie genieten. De europese verkiezingen waren een overduidelijke overwinning voor Geert Wilders. Ik weet niet of we daar zo blij mee moeten zijn !
    Lieverds geniet, het gaat hiet verder zijn gangetje. Marij "de Watergravin " ligt weer voor de deur. Een vertrouwd gezicht.
    Liefs Ad