Palma de Mallorca - Reisverslag uit Llucmajor, Spanje van zadelgroet - WaarBenJij.nu Palma de Mallorca - Reisverslag uit Llucmajor, Spanje van zadelgroet - WaarBenJij.nu

Palma de Mallorca

Door: Marijke

09 Juni 2009 | Spanje, Llucmajor

Lieve thuisblijvertjes bij het open haardvuur!
Het is hier wonderschoon en meer dan heerlijk: vandaag de dag (traditioneel...) begonnen met een flinke tennispartij en vervolgens goddelijk in de tuin in een steeds stevig wordender zonnetje ontbeten. Boodschappen hoefden er gelukkig niet weer gedaan te worden, want dat was gisteren al geschied, dus we konden op de fiets vertrekken richting Palma de Mallorca. Dat is te zeggen: Eva, Marit en Ger vertrokken per fiets, Karin en ik per Dodge met 2 fietsen achterin. Was toch beter voor het pootje van Karin om niet uitgebreid te gaan fietsen,maar kleine stukjes in de stad kon wel. Wisten wij veel waar we naar toe moesten in die stad....?! Enfin, je begrijpt, na een kwartier rondtouren dwars door Palma met die grote bak door kleine schattige straatjes, kwamen we eindelijk weer bij de parkeergarage aan waar we notabene meteen bij binnenkomst van de stad VOOR gestaan hadden, maar waaraan we twijfelden of dat nou wel de juiste plek zou zijn. Prima dus! Om een lang verhaal kort te maken, fietsjes gepakt en richting Kathedraal getogen waar we al spoedig de fietsdames troffen. De Kerk bezichtigd, een Belg op de foto proberen te zetten (aktie Marit) en een cd gekocht met heerlijke gitaarmuziek (aktie Eva), reden voor
mij om morgen per auto nog even snel terug te gaan naar Palma om ook een klassieke uitvoering van deze gitaarheer aan te schafen: hij klinkt helemaal lekker, echt weer zo'n cd waarvan thuis op een gegeven moment gezegd wordt: hebben we geen andere cd in huis? Voorlopig helaas dus niet, Ad!Maar troost je, je vindt hem vast prachtig!
Ger heeft zich heel erg uitgesloofd met de maaltijd vanavond en nu liggen we allemaal redelijk uitbuikend op de bank; Karin heeft even lekker gebubbeld in bad en zit er als een roze roosje bij. We maken plannen voor morgen: een fietstocht van een kilometer of 70 naar Felanitx en weer terug. To be continued. Slaap lekker,groeten van ons allen,
Marij.

• 09 Juni 2009 - 21:22

Ad:

Wederom was het weer genieten. Ik herinner me nog dat magistrate uitsraling van de kathedraal.
    Die belg mag je thuis laten.
    Over de muziek gaan we nog praten.
    Marij de rest staat op de mail.
    Lieverds geniet nog even want morgen is het al woesdag.
    Slaap ze, X Ad

• 10 Juni 2009 - 07:21

Carlijn:

hahaha, pap zal wel blij zijn met WEER zo'n cd! :)
    Heerlijk dat jullie zo aan het genieten zijn. Elke ochtend voordat ik aan het werk ga lees ik even jullie verhaal, echt een goed begin van de dag. Ben best een beetje jaloers op jullie hoor. Tot snel, liefs en dikke kus