eindelijk een heuse fietstocht - Reisverslag uit Llucmajor, Spanje van zadelgroet - WaarBenJij.nu eindelijk een heuse fietstocht - Reisverslag uit Llucmajor, Spanje van zadelgroet - WaarBenJij.nu

eindelijk een heuse fietstocht

Door: Eva

07 Juni 2009 | Spanje, Llucmajor

07-06-09, Son Antem, tijdens het inmiddels gebruikelijke uurtje tennis om 08:00 uur `s ochtends (Ans,Marit,Ger en Karin) zijn Marijke en ik naar de driving range getogen. En als je zo`n bal goed raakt: `ping`, in de prachtige ochtendzon bij een zacht briesje, dat is pas kicken!!!
Helaas knijpt Marij toch nog te veel in haar clubs, m.a.g. dat ze pijn heeft als ware het een tennisarm. Dus ontspannen en concentreren is nu het dagelijkse devies.
Morgen gaan Marijke, Ger en ik de baan in om 08:15 na weer een uurtje op de golf academy doorgebracht te hebben. Ja, lieve lezertjes we zijn er serieus mee bezig, en het belooft een goed resultaat op te leveren.

Na weer een vorstelijk ontbijtje in de zon, hebben we Ans uitgezwaaid op de luchthaven van Palma, en zijn met z`n allen op de fiets gesprongen richting de kust. Zo`n 3,5 uur later zijn we vermoeid maar voldaan weer terug. Sissend laten we onze lichamen zakken in het verkoelende water van (bijna) ons eigen zwembad. Tevens staat er een heerlijk koel wijntje ingeschonken op de rand van het bad te wachten. Daar waren we wel aan toe! Er zaten toch behoorlijk wat korte klimmetjes in onze tocht via Cala Pi en Cap Blanc, met bovendien veel tegenwind langs de kust. En we hadden niets te eten mee genomen voor onderweg. Vooral veel complimenten voor Karin, die alles heldhaftig heeft meegefietst op een gewone mountainbike!! Daarna had ze wel behoorlijk spierpijn, maar nu (23:00 uur `s avonds), gaat ze weer goed! Wellicht is het schoeisel dat ze normaliter draagt niet goed voor haar.

Nu zit iedereen wat soesend achter haar eigen boek, Ger heeft het inmiddels al opgegeven en is naar bed. Morgen weer om 07:15 uur op, en dan is het toch lekker dat alles hier op loopafstand ligt.
Overigens was er afgelopen nacht een behoorlijk onweer met veel regen los gebarsten. Het is geheel aan mij voorbij gegaan, zo diep lag ik in Morpheus armen te pitten. Helemaal top, daar is het vakantie voor!!!

We lopen morgen maar 9 holes, wellicht bevalt het zo goed dat we binnenkort nog voor 18 holes op kunnen gaan. Ja, ja, ook golf lijkt besmettelijk!!!
Morgen verder, trusten allemaal! Eva

• 07 Juni 2009 - 21:32

Ad:

Wat een afzien na al die dagen rust!
    Hier nu ook slecht weer met veel regen en wind. Blijf nog maar een paar dagen.
    Ik ga morgen wel weer een paar uurtjes werken ter compensatie.
    GENIET,
    Liefs Ad

• 08 Juni 2009 - 06:56

Miek:

Klinkt heerlijk allemaal... vooral die sissende lichamen in dat zwembad!

Hebben jullie geen foto´s? xx

• 08 Juni 2009 - 16:56

Carlijn:

Dat klinkt helemaal niet verkeerd. Leuk om te lezen dat jullie zo lekker aan het chillen zijn!! Geniet maar vollop en geef maar een dikke kus aan mam,
    groetjes Carlijn

• 10 Juni 2009 - 16:00

Bert & Els :

Hoi Karin en mede reisGENOTEN (het woord zelf al),
    Heb toch zo'n medelijden met jullie!!!
    Al die regen en onweer 's nachts!!!
    Nog even volhouden meiden, dan mogen jullie weer naar huis(..lekker onder de warme douche..luxe niet waar, om naar uit te kijke! ;) Nog veel plezier en veel genieten de laatste dagen!
    Groetjes aan allemaal,
    Els.