veel wind en afslaan - Reisverslag uit Llucmajor, Spanje van zadelgroet - WaarBenJij.nu veel wind en afslaan - Reisverslag uit Llucmajor, Spanje van zadelgroet - WaarBenJij.nu

veel wind en afslaan

Door: Eva

06 Juni 2009 | Spanje, Llucmajor

zaterdag, 06-06-09, om 07:15 uur de wekker. Tennissen van 08:00 - 10:00 uur met z`n 6-en. Indraaien na 7 games. Gaat prima, en we kunnen ook inslaan op de lesbaan, voorlopig slaapt het hele resort toch nog. Lekker gespeeld, douchen en uitgebreid boodschappen doen voor 2 dagen.Een heerlijke brunch verder is iedereen om 14:00 uur te rozig om direkt te vertrekken voor een grote fietstocht. Dus we storten ergens neer met een boek: in de tuin, aan de rand van het zwembad of naakt op het balkon om zoals Karin en Marit het noemen: streeploos bruin te worden!! De wind is bij vlagen zo hevig dat er 2 parasols eindigen in het zwembad, dus onze fietstocht wordt verzet naar zondag. `s middags willen de meesten weer leren afslaan dus op naar de driving range, chippen en putten, heel gezellig en ja hoor, men wil op les met liefst alle wederhelften mee.
Dan is het toch echt borreltijd en moeten zoals elke dag een paar flessen wijn er aan geloven in onze achtertuin bij een lekker zonnetje, de wind is inmiddels gaan liggen.
Heerlijk, we willen hier wel blijven wonen! De barbecue brandt lekker en de dag eindigt met spiesjes, salades en nog meer wijn. De gesprekken worden steeds hilarischer, waarvan ik onze lieve lezertjes de onderwerpen verder zal besparen. trusten allemaal. Eva

• 06 Juni 2009 - 21:12

Ad:

Lastig he, die wind.
    Maar wat hebben jullie het slaecht!
    Als ik dit allemaal hoor modet ik toch even aan Kenia denken. Marij weet wat ik bedoel.
    X Ad

• 07 Juni 2009 - 14:49

Anke:

Zo Dames, het lijkt me allemaal wel uit te houden zo, maar hoe zit het met het echte werk ? Fietsen was toch het belangrijkste????
    Wens jullie natuurlijk veel plezier, het is hier zondagmiddag en net gaan regenen, Federer staat al 2 sets voor op Soderling lijkt op een walk-over....net zoals gisteren bij de dames!
    Wacht met spanning op het volgende verhaal!
    liefs Anke

• 07 Juni 2009 - 19:06

Huguette:

Hallo lieve meiden,
    Wat hebben jullie het weer goed voor elkaar en genieten zeker volop in heerlijk weer.
    Ben zelf net terug uit Andalusia. Fantastisch.
    Heb er erg van genoten na 2,5 jaar geen vakantie.
    Alleen lees ik niet dat jullie fietsen(wel voor boodschappen), het is een hele andere vakantie dan ploeteren in de regen...
    Geniet maar veel, met en van elkaar,
    Huguette

• 07 Juni 2009 - 19:25

Nelly:

Hoi dames van het goede leven,

Klinkt allemaal erg ontspannend en heerlijk lui. Zit er nog wel een pittige fietstocht in dit jaar, of zijn jullie afgeknapt na de Morvan van vorig jaar.
    Geniet in ieder geval. Liefs Nelly

• 07 Juni 2009 - 19:46

Ans:

Toen ik in Amsterdam aankwam was het 15 graden en regen dus een enorme afknapper.Ik heb nog aardig geluk gehad Had slechts een uur vertraging .Er zaten mensen bij mij in het vliegtuig die 6 uur vertraging hadden.Suzanne en Cees kwamen mij ophalen op Schiphol.Waren blij mij weer te zien Ik schijn toch wel erg dominant aanwezig te zijn daar het enorm stil was tijdens mijn verblijf bij jullie.Mijn spijkerjasje ben ik weer vergeten Nemen jullie het mee.Heel veel plezier nog en nogmaals dank

Liefs Ans.